Thursday 28 March 2013

result SPM menjelang .. !!

dekat facebook semua sibuk dgn keputusan SPM ..aku just mampu baca ..and -like-
selama cuti ni x fikir langsung pasal SPM ..enth .. mse esoknya nak ambil result boleh pulak aku pikir .. nak g rmh kawan .. skali baru ingt esk ambil result.. mak aku tegur ..haha

sampai kt sklh lbh kurg pukul 10 lbh.. sbb slalu kuar result mmg kul 10 lbh.. lama x g sklh.. hehe
kwn2 aku ada yg dh ada dlm dewan ada yg masih blum smpai.. yela .. dah bekerja ..
mcm aku aku x keje pon..parents x bagi.

smpai kt sklh..daftar and dpt laa beh kooperasi ..dgn berisi -jajan-
masuk dewan..jumpa la kwn aku.. mse tu la baru rasa -dedo-
mak aku hantar aku then dia g kedai jap..beli brg.. sbb ingt mjlis lama lagi start..

tiba lah masa .. untuk mengumumkan pelajar yg cemerlang..
plg tnggi 8a .. budak sastera..
yg lain semua 6 a..

..nama aku disebut last rasenye .. xingt..
"siti nur hidayah binti ramlan"
hehe .. jln jela.. aku x excited sngt mse uh..
then .. cheese!!



alhamdulillah .. aku x sangka .. ini semua rezeki Allah .. kte hanya mampu bertawakal dan bersyukur pada Nya ..
lepas dpt result yg len.. sibuk jumpa cikgu masing2 nk ambil result..aku jumpa guru kelas dulu.. ambl sijil2..semua dpt..nak belik majalah sekolah pon ada..hehe..
aku sibuk cari kwn2 aku dan tnye brapa diorg dpt.. ??
lepas ni xtau nak smbung kt mne.. tp mesti la nk yg bagus2 ..Uitm ke .. Ukm .. Uia ..
aku minat matematics.. so mybe perniagaan..
bahasa minat juga.. travel..boleh jd tourist guide kan..
xtau la.. kena bnyk wt solat hajat .. isthikharah ..supaya diberi petunjuk mane yg sesuai buat kte..
insyaallah .. Dia pasti permudahkan ..
amin.
  

No comments:

Post a Comment